-
Товари належної якості поверненню або обміну не підлягають - згідно Постанови про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та змін, внесених згідно з Постановою КМN 1173 (1173-2005) від 07.12.2005.
- Колір та відтінок можуть відрізнятися залежно від налаштувань монітора (яскравість, контрастність, насиченість) та освітлення приміщення.
- Blankets.com.ua не несе відповідальності за невиправдані надії щодо товару. Усі уявлення та твердження суб’єктивні та ґрунтуються на індивідуальному досвіді, ілюзіях та надіях. Будьмо реалістами – довіряймо цифрам.
-
Виробник залишає за собою право змінювати та корегувати характеристики товару без подальшого повідомлення про них продавця та третіх осіб.
Оскільки Ви здійснюєте інтернет покупку, у Вас є 24/7 доступ до перегляду фотографій, розмірної сітки в описах кожного товару, гаряча лінія з доброзичливими менеджерами,тому просимо бути уважними та зосередженими.
Погодьтесь, що ми представляємо такий товар, який не повинен їздити і щупатись сотнями чужих рук. Тільки Ви - тільки для Вас.
При огляді на пошті за присутності оператора: органолептично оцінюйте посилку, звіряйтесь із розміром на упаковці та кольором. Дозволяється обережно відкрити оригінальну упаковку та пощупати виріб – будьте обережні із оригінальними упаковками, бірками та етикетками. Будь – яке пошкодження товару та оригінальної упаковки – кошти поверненню не підлягають. Якщо товар вам не підходить або ви розчаровані ціною, ви в праві відмовитися від отримання посилки.
Повернення товару із фабричним браком на пошті можливе упродовж 3 календарних днів з моменту приїзду посилки у відділення покупця і лише за наявності фабричного браку або не відповідності комплектації чи розміру заявленими при оформленні замовлення.
У разі пошкодження або втрати посилки в процесі транспортування Пошта виплачує компенсацію, в розмірі вартості вже оплаченого замовлення. Про післяплату мова не йдеться.
Витрати на пересилку зобов'язується виконати одна із сторін:
- При наявності фабричного браку - транспортні витрати оплачує продавець.
Відбувається обмін на еквівалентну суму замовлення іншим товаром. Або ж повертаються кошти по приїзді та огляді співробітником магазину упродовж 3 календарних днів на картку, вказану покупцем. Повернення товару не здійснюється наложеним платежем! Інакше посилка прийнятою не буде та кошти поверненню не підлягають.
Увага! Під час отриманні посилки з рук кур'єра, або у відділенні пошти звертайте увагу на цілісність, комплектність і розмір товару, що прийшов. Оглядайте не розриваючи оригінальної упаковки. В разі пошкодження упаковки - покупець несе повну матеріальну відповідальність.
Ваш підпис у накладній при отриманні посилки підтверджує, що товар вам підходить і відповідає параметрам, зазначеним при оформленні замовлення. Претензії по характеристикам, які можна оцінити при отриманні товару (колір, текстура, щільність тканини і подібним) не приймаються, якщо товар не був перевірений при отриманні.
Якщо Ви забрали його з пошти - ви підтвердили відповідність та не маєте претензій.
Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість товарів в нашому інтернет магазині не підлягають поверненню та обміну:
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 р N 1173-2005-п ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):
Непродовольчі товари:
- швейні і трикотажні вироби
- корсетні товари
- парфюмерно-косметичні вироби
- пір'яно-пухові вироби
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- зубні щітки
- мундштуки
- апарати для гоління
- помазки для гоління
- гребінці, гребінці і щітки масажні
- сурдини (для духових музичних інструментів)
- скрипкові підборіддя
- рукавички
- тканини
- тюлегардинні і мереживні полотна
- килимові вироби метражні
- білизна натільна, включаючи піжами, нічні сорочки, комбінації, халати, купальні костюми, входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.
- постільна білизна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільне приладдя відносятся до категорії "Швейні та трикотажні вироби".
Для повернення товару
Повернення або обмін товару можливе протягом 3 днів після отримання, за умови збереження оригінальної упаковки та початкового товарного вигляду, у випадках, коли:
- Товар прийшов із фабричним браком
- Розмір чи комплектація товару не відповідають заявленим під час оформлення замовлення.
Щоб успішно замінити або повернути вироби, замовлені на нашому сайті, слід дотримуватись таких умов:
- на складання претензії й оформлення зворотного відправлення у вас є 2 тижні з дня покупки;
- поверненню підлягають вироби з дефектами виробнитва або ушкодженнями, що виникли при транспортуванні;
- є можливість повернути або обміняти вироби невідповідного відтінку, матеріалу або розміру, якщо не пошкоджена упаковка, зазначений товар не був у вжитку, відсутні сліди експлуатації та присутня оригінальна етикетка;
Увага! Під час отримання посилки з рук кур'єра, в офісі служби доставки або Нової пошти звертайте увагу на цілісність, комплектність та розмір товару, що прийшов.
Ваш розпис у накладній під час отримання посилки підтверджує вашу згоду на її відповідність заявленим при оформленні замовлення параметрам.
Повернути або обміняти товар можна зателефонувавши нам за телефонами: + 38(050) 629-41-58 або написавши нам на e-mail - [email protected]
Повернення коштів
Грошові кошти в разі повернення товару надходять клієнту зручним для нього способом, заздалегідь узгодженим з менеджером.
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 3-5 робочих днів з моменту отримання повернення товару співробітниками нашої компанії.