Ми дуже раді, що Ви обрали саме нас та залишаєтесь нашими постійними клієнтами. Ми цінуємо кожного та хочемо аби Ви завжди були задоволені нашим товаром та обслуговуванням. Тому просимо звернути увагу на деякі моменти при виборі товару на нашому маркетплейсі:

Оскільки Ви здійснюєте інтернет покупку, у Вас є 24/7 доступ до перегляду фотографій, розмірної сітки в описах кожного товару, гаряча лінія з доброзичливими менеджерами,тому просимо бути уважними та зосередженими.

Погодьтесь, що ми представляємо такий товар, який не повинен їздити і щупатись сотнями чужих рук. Тільки Ви - тільки для Вас.

При огляді на пошті за присутності оператора: органолептично оцінюйте посилку, звіряйтесь із розміром на упаковці та кольором. Дозволяється обережно відкрити оригінальну упаковку та пощупати виріб – будьте обережні із оригінальними упаковками, бірками та етикетками. Будь – яке пошкодження товару та оригінальної упаковки – кошти поверненню не підлягають. Якщо товар вам не підходить або ви розчаровані ціною, ви в праві відмовитися від отримання посилки.  

Повернення товару із фабричним браком на пошті можливе упродовж 3 календарних днів з моменту приїзду посилки у відділення покупця і лише за наявності фабричного браку або не відповідності комплектації чи розміру заявленими при оформленні замовлення. 

У разі пошкодження або втрати посилки в процесі транспортування Пошта виплачує компенсацію, в розмірі вартості вже оплаченого замовлення. Про післяплату мова не йдеться.

Витрати на пересилку зобов'язується виконати одна із сторін:

  • При наявності фабричного браку - транспортні витрати оплачує продавець. 

Відбувається обмін на еквівалентну суму замовлення іншим товаром. Або ж повертаються кошти по приїзді та огляді співробітником магазину упродовж 3 календарних днів на картку, вказану покупцем. Повернення товару не здійснюється наложеним платежем! Інакше посилка прийнятою не буде та кошти поверненню не підлягають.

Увага! Під час отриманні посилки з рук кур'єра, або у відділенні пошти звертайте увагу на цілісність, комплектність і розмір товару, що прийшов. Оглядайте не розриваючи оригінальної упаковки. В разі пошкодження упаковки - покупець несе повну матеріальну відповідальність.

Ваш підпис у накладній при отриманні посилки підтверджує, що товар вам підходить і відповідає параметрам, зазначеним при оформленні замовлення. Претензії по характеристикам, які можна оцінити при отриманні товару (колір, текстура, щільність тканини і подібним) не приймаються, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Якщо Ви забрали його з пошти - ви підтвердили відповідність та не маєте претензій. 

Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість товарів в нашому інтернет магазині не підлягають поверненню та обміну:

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 р N 1173-2005-п ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

Непродовольчі товари:

  • швейні і трикотажні вироби
  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • гребінці, гребінці і щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипкові підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • білизна натільна, включаючи піжами, нічні сорочки, комбінації, халати, купальні костюми, входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані. 
  • постільна білизна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільне приладдя відносятся до категорії "Швейні та трикотажні вироби".

Для повернення товару 

Повернення або обмін товару можливе протягом 3 днів після отримання, за умови збереження оригінальної упаковки та початкового товарного вигляду, у випадках, коли:

  • Товар прийшов із фабричним браком
  • Розмір чи комплектація товару не відповідають заявленим під час оформлення замовлення.

Щоб успішно замінити або повернути вироби, замовлені на нашому сайті, слід дотримуватись таких умов:

  • на складання претензії й оформлення зворотного відправлення у вас є 2 тижні з дня покупки;
  • поверненню підлягають вироби з дефектами виробнитва або ушкодженнями, що виникли при транспортуванні;
  • є можливість повернути або обміняти вироби невідповідного відтінку, матеріалу або розміру, якщо не пошкоджена упаковка, зазначений товар не був у вжитку, відсутні сліди експлуатації та присутня оригінальна етикетка;

Увага! Під час отримання посилки з рук кур'єра, в офісі служби доставки або Нової пошти звертайте увагу на цілісність, комплектність та розмір товару, що прийшов.

Ваш розпис у накладній під час отримання посилки підтверджує вашу згоду на її відповідність заявленим при оформленні замовлення параметрам.

Повернути або обміняти товар можна зателефонувавши нам за телефонами: + 38(050) 629-41-58 або написавши нам на e-mail - [email protected]

Повернення коштів

Грошові кошти в разі повернення товару надходять клієнту зручним для нього способом, заздалегідь узгодженим з менеджером.

Повернення грошових коштів здійснюється протягом 3-5 робочих днів з моменту отримання повернення товару співробітниками нашої компанії.